25.10.09

Antologija





I dok sad smišljam kako da se ovdje malo pohvalim za zastupljenost u prvom broju beogradskog časopisa "Antologija", a da to izgleda skromno i da ne bude nametljivo, iz sjećanja mi se javljaju stihovi sjajnog poljskog pjesnika

Ježija Harasimoviča:

***

***

***

"... I deklamuje se taj život na maloj sreskoj sceni

Ponekad kroz novine pjesmica ko vrabac proleti

I prvi se za mršavu isplatu guramo

Ionako veći od nas na Olimpu sjedi..."

Upravo tako, kao vrabac, doletjela je iz mojih Preživjelih riječi jedna moja pjesmica u ovaj časopis koji ima pretenziju da objavljuje pjesme antologijskih vrijednosti koje su objavljene u jednoj, ovaj put u 2008, godini. Premda sam sasvim siguran da je nevjerovatno i gotovo nemoguće da je jedne godine objavljen toliki broj antologijskih pjesama i da je taj izbor vrlo relativan i apsolutno subjektivan, obradovalo me saznanje da nije baš sve što ovdje radim - nezapaženo. Poneki vrabac ipak proleti. I to je, eto, nekakva "mršava isplata", a "ionako veći od nas na Olimpu sjedi". Vjerujem Harasimoviču.

Nema komentara:

Objavi komentar