12.2.14

Pavle Stanišić - Svirač

Broj komentara: 9:

  1. Još jedna u nizu lijepa pjesma,ugodno za slušati.Ako sam dobro razumio,čitajući vaš blog imam osjećaj da puno žalite za prošlošću?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao i većina, uostalom. Hvala na komplimentima.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam bio dijete prije rata,pa ne mogu ocijenjivati kako je bilo prije,ali svakako nije moglo biti gore nego danas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno. Ipak, za prošlošću ne žalim više nego za budućnošću.

      Izbriši
  4. A opet,ne znaš šta nosi sutra........strah me.

    OdgovoriIzbriši
  5. A sutra nosi i puno lijepih dana. Ne treba se bojati. Strah je često opasniji od onoga čime je izazvan. Briga je, možda, konstruktivnija i realnija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo je svega do sada u životu.Nekako me ne iznenađuje više ništa .Moj odgovor anonimnom.Brige,brige,ne može se bez njih,bar ja.....

    OdgovoriIzbriši
  7. Svirač je moj dragi prijatelj čiju muziku tišine branim od sjenki što su pokrale moje sne...

    OdgovoriIzbriši