6.2.21

 

ODBRANA ZVIJEZDE NAD PONOROM

 

Jeste, malo je bilo reagovanja na pojavu moje posljednje knjige poezije „Zvijezda nad ponorom“. Istina, malo je onih do kojih je stigla, ali mnogi su bili u prilici da se upoznaju sa pjesmama koje su u knjizi.

 

One su objavljivane na mom profilu u facebooku, na mom blogu ili na prvom slovenačkom književnom portalu Locutio, kao i na nekim italijanskim portalima, a mnoge su poslužile Aleksi Blagojeviću da napravi i objavi videa na YouToube. Tako, na primjer, naslovna pjesma „Zvijezda nad ponorom“ objavljena je na mom blogu 04. 06. 2010. godine (htt://pavlestanisic.blogspot.com) i od tada, pa sve do 23. 10. 2019, kada je tu  objavljena, čini mi se, najznačajnija pjesma „Vijek“, a i kasnije, mogu se na tom blogu pročitati skoro sve pjesme iz ove knjige.

 

Toliko mogu reći u odbranu moje Zvijezde, ali mogu i navesti jednu pjesmu koja objašnjava i sve druge.

 

PJESMA VREMENA

 

Mi pjevamo mi cvjetamo

na uzdasima

 

onih kojih više nema

 

Različite smo riječi

jedne misli

 

uzdah vremena


Nema komentara:

Objavi komentar