15.9.09

vrijeme poezije

U ovoj rubrici u narednih nekoliko postova donijećemo neka svoja nova poetska razmišljanja, do sada neobjavljivana u knjigama, a ni ovdje.




S POGLEDOM NA ŽIVOT


Bio sam u areni sa zavrnutim rukavima
oči u oči sa izgladnjelom zvijeri
a kad sam bio u gledalištu
bodrio sam lava da pobijedi snažnim čeljustima
uživajući u krckanju bola u kostima

osvajao sam prašnjava persijska svitanja
sve dok nisam posjekao Darija
i istim mačem sam se obrijao
kako bih od bogova zaprosio njegovu lijepu
kćer

Objesili su me u jednom mraku u Iraku
gdje sam smišljao kako da zapalim Rim

Nosili su me u kovčegu pjevajući mi
kao građaninu koji je zaslužio počasti i
luksuznu raku
na varoškom groblju u Donjim barama
s pogledom na život koji obično tuda prolazi

...

A pošto je riječ o novoj poeziji, ponovo ćemo vas uputiti na slovenski časopis Locutio:

http://www.locutio.si/avtorji.php?ID=771







Nema komentara:

Objavi komentar