6.1.09

Opet aforizmi

A sada ćemo se, radi neophodnog opuštanja, vratiti aforizmima, o kojima je ranije bilo riječi. Evo, dakle, nekih koji su objavljivani u Ježu, Odjeku, u programima dobojskih satiričnih večeri Bakšiš i u drugim prilikama i listovima.

***

DOVOLJNO STE ME UBIJEDILI,
VEĆ SAM
BIJEDAN.

***

Snaga klade valja,
a cara
nećemo!

***

Nije on nepismen
nego je potpis
deponovao u banku.

***

DO SADA NAM JE STANDARD
SAMO RASTAO,
SADA JE POČEO DA DOBIJA I NA
TEŽINI.

***

Svi se bore za moj bolji život,
ali
ja im ga ne dam.

***


Kako neki tvrde da se jednim aforizmom može više reći nego čitavom knjigom drugih tekstova, ostaćemo na ovih pet aforizama. Ipak, jedan moj davni aforizam često mi se u posljednje vrijeme vrti po glavi, pa onda – evo i njega (da ga se nekako oslobodim).

Jedni idu trbuhom za kruhom,
a drugi se
vraćaju.

Do ozbiljnijih tema – srdačan pozdrav.

Nema komentara:

Objavi komentar